Friday, August 7, 2009

find my inner piece

alhamdulillah lagi 2 weeks insyallah kita akan menyambut ramadhan al-mubarak...and nasib aku dh bayar puasa awal2 aritu...and now kalo nk buat pun puasa sunat la..

actually disamping nk cakap pasal puasa ni i just wanna share bout my life as well,sepanjang hampir 28 thn aku idup di muka bumi allah ni baru lah saat ni aku dapat rasakan ketenangan yg tak terucap (insyallah aku slalu berdoa ia berkekalan sampai ke akhir hayat...),which i had learnt from my mistakes before...life yang takde hala tuju..enjoyed life as u can...i dont believe in such phrase,unless diiringi dgn tanggungjawab dan perbuatan kita tu mendapat keberkatan dari allah taala...ok i'm not talking too religously here,but the thing is i've been through all the situation..been there done that.

so as for me it's time for me to find my serenity in life,what i've been searching all this while sebenanya ade je kat depan mata ni..cuma kita ni bijak menilai mana yg baik ataupun tidak je.
now aku bersyukur sgt2 yg aku ni tak dihanyutkan terus dgn life yg indah2 tapi tak kekal lama...

stakat ni xde apa lagi yg aku nak dlm life selain a family and kids and a happy life...aminnn,insyallah :-)

No comments:

Post a Comment