Thursday, November 5, 2009

ngidam nya udah lama kok!

ok...i went to the test shoot this morning and i was sooooo NERVOUS!


aku pun tak tau la pe masalah aku...yela x penah pun experienced benda2 camni dgn bersaksikan org dlm studion tu dekat 10 org...so aku rasa ibarat melentur besi dari logam..gila felda aka peghak!

so dapat ke tak aku tak kisah yg penting aku pegi..ngeheheheh

hari adalah sgt penat juga dan lapar senantiasa...maybe hormon nak period aku ni la...so nafsu nafsi apa je kaitan dgn makanan memang ibarat roller coaster ride yeehaaaaa!

lagi laaa ni ada kwn mak aku dtg kedai pastu cite punye cite..now tgh buat buss ikan pekasam which was comercialized lerr...xde la die meniaga dalam bakul dan menjual dari umah ke umah u olls!

pastu dgn tak semena2 auntie tu bertanya "fara suka ikan pekasam?" aku pun macam dipanah petir dan pemprosesan saliva aku kian ke tahap luar kawalan dan berkata "ya allahhh auntie....memang lama dah mencari tapi x dapat2"


and korang pun tau la pe jadi seterusnya?heheheheh bli satu ikan talapia pekasam n lampam pekasam...fuhhhhh ikutkan ati ni nak je rase sket ikan tu now (motifff????!!!) ye ye ye...aku mmg dah lama sgt kirim kat sape2 je gi utara tp sampai laaa ni x dapat2..

so my craving had been fulfilled!


owhhh x sabar nk mkn ini malammmmmm...laallaaaaalaaaaa~

No comments:

Post a Comment